Saturday, December 10

tua sudah dia

seawal usia 9 bulan dia dah berlari-lari anak mengejar buah tembikainya ,
aku pulak masih didukung ayah , aduhh malunya . tak dapat dinafikan kecomelan dia semasa kecil berbanding aku , hah kembang ler tho =D tapi sungguh dia comel gila time kecik-kecik dulu . sekarang ? aku tak tahu mahu kata apa . sekadar mahu mengelak berkata lebih saja . karang lain pulak dari pandangan kalian . hmm hmm !

aku masih ingat , dulu kami dua ni macam anjing dengan kucing , asyik-asyik gaduhh . dulu aku tak sudi bagi dia menang ialah aku yang tua kenalah aku yang menang tak gitu ? tapi kata ibu , "Allah sayang mereka yang sudi mengalah untuk orang lain walaupun dia tak bersalah" pada masa yang sama boleh pulak aku dengar tentang dosa dan pahala . tapi aku tak ingat apa yang aku takutkan sangat tentang dosa sampai suatu hari aku terus mengalah sajalah dengan dia . HAHA ada-ada je aku ni . sesungguhnya , penat weyy gaduh featuring bertekak dengan dia . last last aku pikir , buang masa sajalah . baik aku main masak-masak (dululah kan , nama pun budak-budak) . HAHA =D

celoteh-celoteh ni sebenarnya nak kata hari Sabtu bersamaan 10hb Disember 2011 , dia dah genap 18 tahun . dah tuaa dah , hehe . harini je dia buat tak kisah sangat pasal hari dia hah , kalian tahu apa dia buat sepanjang hari ni ? ni hah :


125 dia berwajah baru . err apa entah dia =.=
tapi ibu kata ,
"biarkan saja kak . duit dia sendiri " haa ialah . aku turutkan saja =p
ialah orang dah berkerja , tak macam aku yang masih terpinga-pinga ni , heh !

kakak ni pun sempat la juga menconteng untuk kau , dikk =p

special ni , bukan senang tauu . ahah !




jadi , Selamat Hari Jadi Mohammad Azwan Hosnan C=
moga jadi anak yang soleh dan yang berguna buat keluarga ye dikk ! AMIN .

No comments: