Monday, December 26

rutin Disember ku

minggu ni minggu terakhir tahun 2011 . adik-adik yang sudah lama bercuti sekolah pasti seronok menjelang persekolahan awal tahun depan . dulu masa inilah yang menjadi kegemaranku . dapat shopping ! bag kalau boleh nak baru . pencil case sekali isi-isi to pun aku nak beli yang baru . makin besar makin demand aku , haha . ke Mydin minggu lepas , bukan main aku lihat ibu bapa yang bersungguh-sungguh menyediakan segala persiapan anak-anak . si anak pulak tak mahu mengalah dengan berkejar-kejaran mencari coklat . eh ehh ?


lepas exam aku duduk memberatkan badan je dirumah . mana tidaknya tak sampai sebulan aku dah naik 3kg 'tak terkira berapa kali aku makan sehari' sungguh aku makin malas . asyik menghadap laptop saja . online twitter . kemudian online mukabuka bagai air terjun turun dengan derasnya pulak ku lihat =.= terus tak mahu aku duduk lama dalam to , pening dengan abjad-abjad yang aneh pengertiannya .


rutin hari-hariku diteruskan lagi dengan bangun pagi kemudian bersarapan lalu melayan baby Esha sebab impossiblelah aku  akan melayan cik Echa . dia garang , ego , emotional macam aku . jadi sememangnya takkan ngam . bagai kutub Utara bertemu kutub Utara yang pastinya akan saling menolak jika ditemukan . ha gitulah kami berdua . jadi memang kurang tepatlah jika aku yang perlu memujuk dia bila menangis selepas keinginannya ditolak mentah-mentah , kuikuikui =P


Rissya Nur Aini C=
namanya ada iras namaku .
Siti Nur Khairunnisa C=
kan dah kata dia garang , ngehehe .

# guys , I really can't wait for this Friday  , saat paling ditunggu-tunggu . hopefully we all can make it yeah ! psst , missing you guys ler C=

No comments: