Saturday, December 17

hangat daripada biasa



dia comel bukan seperti kucing anda juga ?
tapi pada saya dia bukan saja comel tapi
seriously handsome banget deh ! =D


oh yaa , maaf . perkenalkan ini kucing kesayangan saya , Boboi . ya saya ulang kucing kesayangan saya . ini bererti tiada sesiapa pun dibenarkan untuk sentuh (serang , pukul , tendang dan yang sewaktu dengannya) dia melainkan saya sendiri . hm hm ! garang ? aku tak rasa itu cukup garang . kenapa ? sebab ada yang tega sekali menyentuh dia dan aku amat marah sebenarnya ini . dia tahu si Boboi ini berwarna putih tapi dia boleh saja buat tak peduli . dia pikir ini dunia dia . oh , no no no ! ini dunia kita bersama sayang . jadi sila bersikap adil dan saksama oke ?

actually , macam kelakar je aku mengomel kat sini . sebab dia yang aku maksudkan itu sebenarnya kucing jugak . ya ! kucing . bermakna dia yang sering membuli Boboi aku ini adalah kucing yang ibu gelarkan dia , Sulaiman . aku pun taktahu dari mana actually nama itu wujud ,  HAHA . baik mari sambung . aku geram sekali sebenarnya dengan Sulaiman . amat amat sangat ! geram-geram aku nasib masih ada perasaan belas kasihan aku pada binatang (jangan , Nury tak kental bab bab binatang especially kucing ni ! =D) but then how ? kalau Boboi keseorangan bermain diluar - Boboi sangat suka bermain dengan kata lainnya , nakal lah jugak =.= , kena serang dengan Sulaiman ?

tadi pun dia kena serang dengan Sulaiman . kesian sangat dilihatnya Boboi tadi . kali ke berapa entah kena serang . mungkin memang tak patut dia diluar , tapi dia nakal jugak dalam rumah . adehh ~ dia menggigil dan jantung dia berdegup laju . dia ngiau-ngiau macam sakit dan macam takut . jantung aku pun berdegup laju . tangan aku menggigil pegang dia . mm kotor sangat dia . nak dimandikan hujan pulak , mesti sejuk nanti . kering pun mesti lambat , jadi tidurnya bila ? ha inilah yang aku pikirkan dari tadi bila tengok Boboi membersihkan bulu-bulunya . so aku ingat pepagi karang aku mandikan sajalah dengan air hangat - Boboi bising dengan air sejuk !

Sulaiman , nasib kau sempat lari tadi . kalau tak , entah kena apalah dengan Wan tadi . heyy , sabarkan sajalah . ini jugaklah pendorong kepada aku untuk tak tidur saat dan ketika ini , wee ! psst , thanks AA ! C=

No comments: