Friday, December 30

Erti Rindu Ini

harini , kelas yang dikhabarkan paling popular dan paling hangat 2011 telahpun berkumpul setelah selesainya kami bertempur habis-habisan STPM lalu . hanya mampuku pendam perasaan rindu yang kian berkecamuk di dasar hati saban hari . serius , rindu gila dengan kalian semua >.< rindukan kegilaan kita bersama . cikgu Wan sendiri kata yang kelas kita memang takkan ada penggantinya . kelas paling hyperactive sampai buat cikgu sakit hati je memanjang =P ngehehe .

takmahu curhat lebih , mari aku perkenalkan mereka 6BK1/6AK1 yang berada dibelakang tabir dalam hari-hariku selama ni 

aku bersama dua ratu hati di sekolah ,
Pn. Wan Napsiah dan Cik Farainaz .
mereka antara penguat semangat kami selama 2tahun ni C'=

rakan kelas sekalian .
perkenalkan Siti , Soon Yip , Yong Hong , aku , Ara , Ziera dan Fanny selaku photographer .
lagi 7orang tak dapat hadir =(
Ziera selaku ex-student tetap sudi hadir memeriahkan suasana C=

muka tahan lapar , ngahaha =D

masa untuk membuncit tiba !
Soon Yip lah yang paling tak sabar =D



dah kenyang mari bergambar =D
kegemaran aku ito , haha .

Soon Yip hao ke ai o =DD

Cikgu Wan siap belikan kami TOBLERONE lagi (x

time ni bukan main malu si Soon Yip mahu bergambar .
Yong Hong pun dah lari jauh ha .
aku , apa dulik =P kihkih .

perjumpaan ini diteruskan lagi dengan penghijrahan kami ke JJ pula . ha kami biasa dah bab-bab berhijrah ni dari tahun lepas lagi . orang kata kami ni 'orang nomad' . haha memang sedih .

hasil penangkapan kami di JJ .
lagi 2 teruna to memang tak dapat joinlah time ni . haha =P

nice movie ! ada tersirat erti sebuah persahabatan didalamnya C=
suspen gak aku rasa macam kat depan mata kot >.<
tapi aku tetap tak puas hati kenapa mesti Ben mati =.=

selesai nonton kami pun pulang . rasa sekejap sangat masa kita bersama harini . lain kali keluar lagi ya ? ajak semuanya next time =D dan paling teristimewa aku khaskan entry kali ni kepada Yong Hong a.k.a Kee Kee merangkap penolong aku selama ni . bukan main manja dia mahu aku jadi GFnya untuk harini . thanks juga ya my Kee Kee untuk harini . dapat watch movie pun sebelah-menyebelah , couple seat lah kan . ngehehe .

sayang Kee Kee juga ! C=
terubat rindu selama ni =P
**winkwink.

dan akhir sekali .

cikgu pesan ,
"jangan hanya pandang sesuatu dari luaran ,
selagi tak cuba kita takkan tahu apa yang terkandung didalamanya"


cikgu dan teman-teman , Nury happy sangat harini .
hope kalian juga ya . 
jaga diri to . kita jumpa lagi masa result pulak ='DD
love you guys so much !
**touching.

No comments: