Wednesday, December 14

akhirnya , namun

patut aku update blog dari semalam lagi . dek kerana kesihatan aku tak mengizinkan , aku post ringkas dan padat sajalah kali ini . oke , aku dah MERDEKA , ha yea merdeka . dari apa ? apa lagi , STPM lah . happy ? mestilah ya . tapi dalam keseronokkan ni boleh pulak aku jatuh sakit . nasib badan . nasib baik semalam time menjawab soalan takde sangat badan ni meragam . batuk-batuk aku sajalah yang memecah kesunyian bilik exam . haha .


sayang juga sebab tak dapat join Siti , Tzu Seng and Fanny main bowling . aku rindu sekali mahu bermain itu game . alang-alang asah skill aku bermain . sebab ada orang to mahu fight dengan aku lah kononnya =D tapi takpe lah . memang takde rezeki aku lah nampaknya . tunggu hangout dengan girlfriends aku nanti sajalah . wihuuu !


oke , what is my next plan ? duduk goyang kaki . boleh ? hihi . tentang kerja tu ibu kata kerja je dengan ibu . kerja apa ? babysitter . hahadehhh ~ aku tanya ada upah tidak ? kata ibu adalah . asal aku jaga 1 atau 2 budak . kalau seorang RM300 , kali 2 aku dah dapat RM600 . sikit banyak aku tak kisah sangat asal ada duit poket ye dokk , yela tho haha . tapi aku perlu tukar handphone nihh , baterinya sudah sangat nazak . hm hm . tak boleh jadi . ikhtiar ikhtiar !




aku teruskan bacaan aku sajalah buat sementara waktu ini .

2 comments:

Iewa said...

eh kenapa ada passport kita ni waaaaa! malu!!

n u r e e c h a said...

haruslah , hehe (;