Wednesday, February 1

Hi Februari !

sedar tak sedar , hari yang buat aku tertunggu dengan perasaan yang bercampur baur bakal tiba . tak keruan aku dok menghitung hari . bila lah ? bila lah ? dan bila lah ?? yang aku tahu cuma awal bulan Februari . tanggalnya aku tak pasti . usah khuatir ! sudah ku tanya pada yang terkenaan . hehe .


untuk menghilangkan rasa tidak keruan aku , aku dok  hadap Twitter saja petang dan malam saban hari (pagi aku jadi babysitter - berkerjaya bukan , hewhew) . sampai bising sudah ibu =p sebab itolah , aku rasa tidak sabar untuk hari ito tiba . nanti kalau ibu marah lagi boleh lah aku jawab yang aku sibuk hadap laptop untuk masa depan anak ibu yang satu ini pulak . kihkih =p


kerja aku bulan lepas pula hanya bershopping ! sangat seru . duit pun mengalir dengan arus yang paling laju ketika ini . sangat sangatlah ohsem ! ohyeahh ><'


sedikit halwa mata buat kalian .
beruntung aku dia tinggi , tempat aku berpaut dikala aku dihimpit di KTM =p

haa , cuba teka cuba teka dimana ini ? jakun =D

dan aku .. nak ucapkan juga Selamat Tinggal buat dia . siapa ? awakk lah ! hahaha . *senyum kelat* 

lagu Januari oleh Glenn Fredly

berat bebanku meninggalkanmu
separuh nafas jiwaku sirna
bukan salahmu apa dayaku
mungkin benar cinta sejati
tak berpihak pada kita .

c/o
kasihku,
sampai di sini kisah kita
jangan tangisi keadaannya
bukan karena kita berbeda .

dengarkan,
dengarkan lagu .. lagu ini
melodi rintihan hati ini
kisah kita
berakhir di Januari .

selamat tinggal kisah sejatiku
ooo .. pergilah .

#lama tak dengar lagu ni C=

No comments: