Wednesday, January 25

Yang Teristimewa

"teman disaat kau gembira bukan main ramai , namun dikalangan mereka siapa yang masih sedia berada disisi kau disaat duka ?"


tahun ni masuk tahun ke 12 persahabatan kami . lama kan ? rasanya aku mula rapat dengannya ketika aku darjah 4 . kenal dia , aku kurang pasti Darjah berapa . darjah berapa ea sayang ? =P


dan kalau kalian nak tahu (kalau nak tahu lah) dialah sumber inspirasi aku untuk join Kadet Polis Wanita (KPW) . last last KPW terus sebati dalam diri aku . sampai dia naik pangkat jadi Sarjan , aku masih setia dalam kumpulan . ecehh .


mana dia ? mana aku ? haa . carilah kalau bijak =D

dia kini belajar di Politeknik .. fullname tempat to tanya tuan badan sendiri noh ! kiki . jurusan yang diambil Pengurusan Sumber Manusia . ha pada siapa yang rasa-rasa macam kenal dan pernah lihat dia yang satu ni , bawak-bawaklah bertegur sapa ya . dia peramah . pandai masak ito yang penting ! haa apa kaitan ? =D oke , nak tahu lebih lanjut .. tinggalkan saja nombor IC tho ! keke .

niat disini sebenarnya ingin mengucapkan
"Selamat Hari Lahir"
buat dia . moga tahun ni akan menjadi tahun yang paling teristimewa buat dirinya untuk mengejar cita-cita . paling penting , jaga kesihatan selalu tau . terima kasih sudi menjadi kawan kepada saya yang pelik tapi benar ni jugak . sama-sama layan karenah yang kejap naik kejap turun =P dan dan dan ! jadilah anak yang taat , solehah dan berbakti buat orang tua , termasuk pada saya ya anakk ;D

special tak special tak ? ngehehe .

Love you always , Nur Ezuani Saberi 

No comments: