Tuesday, January 3

aku merindu ?

selamat tengah pagi !
ehh , jam menunjukkan awal lagi ni nak tidur . haha . tatahu apa yang ada dalam benak fikiran aku sekarang ni yang menyebabkan aku masih berjaga malam lalu mengupdate blog . banyak fikir la mungkin =.= mana taknya , kalau saat ini gerentilah semua makhluk sedang tidur (kecuali mereka si burung hantu) lena dibuai mimpi nan indah sampai air yang tak sepatutnya pun keluar dari mulut . HAHA pengotor ! =P

ada jugak orang kata yang tak tidur-tidur lagi time macam ni sebab rindu . hoo benarkah ?? aku rindu siapa pulak ? kahkah . tapi , kalau uncle guard to pun tak tidur lagi takkan nak kata dia sedang merindu . sebab to dia berjaga , begito ? haha oke aku ngarot je ni =.= maaflah . saat dan ketika ini memang aku kuat merapu .  yelah mungkin . mungkinlah kan . sebab merindulah kan .

tapi kan , aku rasa betullah mungkin aku pun sedang merindu saat ni . HAHA ! biar betul si Nury ni merindu =D tapi entah pada siapa perasaan rindu ni agaknya . tak mungkinlah kan dengan sendirinya perasaan ni terbit secara tiba-tiba . lupakan ! aku tahu aku tak , tak rindu sesiapa pun . macamlah korang akan rindu aku balik kan ? kihkihkih . baik aku pamit duluan deh . karang makin menjadi-jadi pulak kat sini . kalian pun tidur awal ya ? esok sekolah kan adik-adik ? belajar rajin-rajin ya . kerajaan dah bagi kemudahan wang to hargailah sebagaimana yang diharuskan C=

'untunglah si budak sekolah ni kan . time aku dah graduate laa dia nak bagi'


# saya berkata benar , awak kata saya berbohong =.=

No comments: