Sunday, January 8

ber-jalan di-TAR

harini aku keluar berdua saja dengan ibu ke Jalan TAR . kali ni si ayah memang aku larang mentah-mentah untuk ikut . sebab , En Hosnan ni bukanlah jenis yang suka berjalan jauh (ialah dah biasa drive kan , hikk) apatahlagi bershopping . dah jalan dengan aku ke Jalan TAR ni memang sah-sah lah aku akan ambil masa paling lama untuk bershopping . ditambah lagi dengan kecerewetan aku nih , ngahaha ! lagipun cuaca sekarang panasnya teramatlah sangat , jadi sebaiknya aku tak izinkan ayah turut serta kali ni kan ? kesian nanti , hihi =P


kedai pertama kami serbu is MUAZ Textile . aku paling suka tempat ni sebab dia murah , to je . kalau ke Sogo to memang tak mungkinlah aku jadi peminat tegar untuk berbelanja disito , hehe . cuma satu , bab warna di MUAZ memang aku akui agak susah sikitlah nak cari warna yang diinginkan . tadi pun aku ternampak skirt labuh cantik tapi warna putih . sayang ~


then pencarian utama kami tertumpu pada tudung bawal . oke , ini first time aku beli tudung bawal . then I was like .. biar betul harganya cecah RM25 ?? haha , orang pertama kali shopping tudung bawal memang macamni ! =D sebelum pakai shawl , aku memang pakai tudung bawal tapi semuanya nenek jiran aku dulu punya anak meniaga tudung di Kelantan yang bagi . sebab itulah aku tak pernah tahu-menahu soal harga tudung bawal , kehkeh .


kemudian ke Hypershoe untuk cari kasut sekolah . dan pastinya bukan untuk aku lagi , ahah . paling best kakak Hypershoe to tanya ibu ,
"ehh muat ke kak 32 ni ? sebab ni saiz budak-budak tadika . kecik sangat untuk adik ni (iaitu aku)"
aku pun menjawab , 
"ini untuk adik saudara , kak . saya memang takkan pernah muatlah kan ?"
aku pun senyum sampai ke telingalah . ahahah ! selesai berbelanja , makan di KFC lalu pulang C=


muka PUAS shopping >_<
**abaikan.

#aku nak upload gambar sangat pun takda si penangkap tadi , kihkihkih !

No comments: