Wednesday, February 22

halwa telinga

harini , sepanjang perjalanan ke Shah Alam , lagu ini terus diputarkan di radio tanpa aku tahu siapa pemilik lagu ini yang ku sangka dari Seberang . cuba menangkap setiap bait-bait liriknya , manis sekali . semanis gulagula Skittles ! melalui rimbunan pokok yang berguguran dedaunnya , lagu ini cukup mengasyikkan aku ! buai , membuai dan terbuai , z z Z ~


lagu Cinta Bersatu oleh Liyana Jasmay


#
Di matamu ku berharga
Kau perlakukan aku
Lebih dari mencintai dirimu

Di dekatmu ku merasa
Bahagianya aku
Dapat ruang cintamu

Hanya kamu saja
Yang mampu begitu
Tulus
Mengerti aku

c/o
Kau sempurna bagiku
Tak kurang sesuatu
Kau terima apa adaku

Ku sempurna bagimu
Tak kurang sesuatu
Cinta bersatu

# , c/o

Gayamu
Sifatmu
Cara mencintaiku
Yang membuatku diriku jatuh .. cinta padamu



No comments: