Sunday, December 16

tontonan hari Minggu

harini aku keluar berdua bersama teman baik aku yang juga mantan classmate aku tika di Tingkatan 6 dulu . beliau sebenarnya telah menyempurnakan tugasan menghadapi peperiksaan dengan jayanya baru baru ini . jadi harus juga wajib lah aku membawanya keluar berjimba disamping menenangkan fikiran setelah berbulan bulan stres memikirkan exam . contoh kawan yang baik . ya aku tahu tu . mari terus ke aktiviti kali ni , menonton !


The Hobbit .
tiket yang di-redeem . VVVVVIP pule ku rasa muehehe !

ada yang kata The Hobbit ni ada kesinambungan dengan filem The Lord of The Rings (LOTR) . aku sendiri tak tengok sangat movie LOTR dulu . punya CD pun rasanya sekali je tengok . itupun tahun lepas . tehee ! senang cerita untuk pengetahuan lanjut baca ini .

secara peribadi aku pula , aku suka filem The Hobbit ni . cumanya dalam dua babak tu kalau tak silap , ada dialog yang terlampau panjang aku rasa . betul memang panjang . roti kedua aku rembat gara gara bosan menunggu tau . but overall , babak klimaks ke akhir berjaya menarik perhatian mata aku . sebab babak berlawan memang kegemaran . tak mengantuk dah lepas tu . siyes =D

jadi pada mereka yang pernah menjadi peminat LOTR , boleh lah diteruskan lagi niat murni kalian dulu dengan menjadi peminat filem The Hobbit ni . filem ni ada tiga bahagian . marilah kita berjemaah bersama menunggu kedatangan filem ini nanti .


ps // bangga juga aku tadi
sebab dapat teka
riddle-game si Gollum
^O^


No comments: