Thursday, December 13

ini buat jiwa kacau

sejak aku di sekolah menengah lagi , aku sangat gemarkan permainan 'tangkap gambar' . kau tahu macam mana mainnya ? mudah . kau bergambarlah dimana juga kapan saja kau berada dan apa saja yang sedang kau lakukan itu . kau ambil saja gambarnya . gampang kan . heh .

aku ni bolehlah juga dikategorikan sebagai pencinta gajet (especially camera yow) . cuma untuk memilikinya tak pernah belum waktunya (kebanyakkannya) . lagi lagi sekarang kemain ligat si Samsung promosi gajet gajet depa tuh . huh ~ aku yang tengok ni tergoda bhai . goyah iman ni . main gila nampak depa sekarang . kau tunggu je nanti bila aku dah kerja *berlagaknya aku*

dulu masa aku guna Samsung taklah secanggih seteknologi macam sekarang ni . handphone buka tutup dulu pun dah aku anggap yang tercanggih . hakhak . lagi lagi tang kamera dia tu , boleh ambil gambar kat depan . kiranya kau-boleh-cermin-muka-dulu-sebelum-bergambar-kemudian-tinggal-klik saja . toksah penat penat guna self-timer . hebat tak hebat .

sebelum ni pun boleh dikatakan juga aku aim si Iphong tu . tapi bila dah si Samsung kemain pandai tarik perhatian aku . apa lagi . mulalah beralih arah tapi tak curang sepenuhnya juga . kalau boleh pun aku nak pakai semua gajet yang ada kat dunia ni . riak tak riak aku . bhahaha !



Samsung NX1000 .
payah nyebut aku panggil Bazuka-termolek-sedunia je sudah .
eh =p


Samsung Galaxy Camera (SGC bukan GSC tau! kiki)


itu baru dua aku tunjuk . cuba engko orang usha web Samsung dot kom sendiri , kat situ berlambak gajet yang mampu buat engko orang si peminat gajet ni jiwa kacau sampai susah tidur malam tau .

motif entry ni , saja nak bagitau aku satu pun takda (kecuali BumBee dah ada =p) . sangat emo. tapi satu hari nanti . siapa tahu kan kann . tunggu yang paling terbaru antara yang terbaru . ngehngeh ~


No comments: