Saturday, December 29

berbaloi

Assalamualaikum dan Selamat Akhir Tahun ! dah sedia untuk bermain bunga api sama aku ?

Alhamdulillah sebagai penutup tirai  tahun 2012 ini akhirnya dapat juga aku tunaikan azam yang tak seberapa nak gah ni . tapi cukup memberi penangan besar dalam hari hari aku nanti . cehh ! kemain kau kan .

jiwa aku sudah tidak keruan pabila terlihat kelibat sebuah lori besar yang tiba tiba berhenti di hadapan rumah tempoh hari . sabar aku yang tak reti duduk diam sebelum ni akhirnya membuahkan hasil yang mampu buat aku seperti jatuh cinta semula .

"Yes!" Girang aku melihat bungkusan di tangan lelaki muda itu .

aku ambil . segera di-sign apa yang perlu . aku tutup pintu rumah dan duduk . bungkusan itu diletakkan di hadapan aku . tunggu apa lagi bukalah kan ! ibu serta si kecil dua itu hanya termangu menantikan apa yang mungkin terisi di sebalik bungkusan yang juga berbungkus itu . selesai acara membuka bungkusan . itu dia ! sudah terlihat kelibat yang kupaling nantikan selama ini . tadaa !!


aku syak mungkin aku terlambat sedikit untuk memilikinya . tapi pada aku penantian penuh sabar sangat berbaloi tau ; )

mari terus ke sesi memuaskan nafsu ! usah lagi tunggu =D


p/s : laptop tu tak termasuk sekali tau heh !

No comments: