Sunday, December 30

secepat yang mungkin

aku kira lebih kurang dalam masa 24 jam saja masa yang tinggal untuk kita semua berganjak ke tahun baru . pada aku tahun baru untuk masa atau lebih tepat aku katakan untuk keadaan aku sekarang ni hanyalah biasa biasa saja . iyalah kalau dulu namanya budak sekolah memang sekolah lah yang bakal aku hadapkan . sekarang ni takkan nak berazam tamatkan zaman bujang kot ! tapi kalau ada mereka yang di luar sana bakal membina masjid tu sudi sudikanlah jemput kitew ye ! *lambaian ratu dari sini

okey dipendekkan entry juga . aku tak sediakan apa apa pun untuk menyambut tahun baru ni (memang tak pernah pung!) sebab apa . pada fikiran aku sekarang . apa yang aku minta , cepatlah masa berjalan kepada 7hb Januari 2013 . kenapa dengan tarikh tu ? well , itu tarikh aku beli broadband sebenarnya . tak ada kaitan dengan mana mana anniversary . I single lah (wkwkwkwk gelak gulenguleng) . sebab apa lagi . sebab hujung bulan memang tak sah ler kalau tak kena kuota internet kan haih . jadinya setiap tarikh 7hb itulah arus akan kembali normal . itu sajalah harapan aku saban bulan tau . ahahakss ~

setakat ini saja . sekian . baik kau datang cepat 7hb ! aku rindu . EH

oh ye ! kalau ada yang berniat nak main bunga api ke pop pop tu ke bolehlah ajak aku sekali ye =DD

** bersyukurlah
jika kita masih
dapat bernafas
hingga ke saat ini

2 comments:

ankeljonni said...

hakhakhakhak... aik? takkan ah main pop pop... cer try main meriam... huhuhuhu

n u r e e c h a said...

jom try ! kita on jek .
mungkin lagi meriah kan
hakhak .