Friday, November 16

kisah cinta mereka

"cerita/tengok orang kahwin muda ni kan buat aku pun nak kahwinlah !" sambil gelak kecil tak ingat dunia .


petikan kata hati bila tengok kenalan/orang luar kahwin muda . tapi aku ni memang dari dulu lagi jenis yang seronok tengok orang kahwin naik pelamin ni . ialah datang setiap kenduri kahwin dapat makan ayam masak merah peberet tuu . mestilah tak nak lepas . muahaha ! tapi ingin ditegaskan , itu hanyalah kata hati semata mata . kerana hakikatnya aku merasa semuanya masih perlukan lagi masa . buat saat dan ketika ini aku seorang gadis yang serba tidak cukup dalam segalagalanya . tidak layak . masih budakbudak kata ibu dan dia . ehh !

bila dah bergelumang dengan mereka yang sudah mendirikan rumahtangga , aku ni pun tak terlepas jugalah terima berdas das pertanyaan "awak bila pulak ?" . perlakuan merangkap jawapan aku mudah "senyum tak perlu kata apa apa" kihkih . ialah asyik ditanya turn aku bila je , y'olls ni pun janganlah risau kalau jodoh dah sampai and segalanya pun sudah stabil akan kuhabaq satu dunia punyalah . no worries okay ! hikkk .

jadi yang ingin aku persembahkan ini bukan kisah aku tapi kisah mereka . aku ingin mempersembahkan kisah mereka . mereka yang telah lama menjadi kakak serta adik juga keluarga lain ibu dan bapa juga mereka yang digelar sahabat . sahabat aku sedari sekolah rendah lagi .


27 hb Oktober 2012



she really looks like a Barbie doll .

with Jeliza .
rasa nak cubit aje pipi flower girls to tau ! eee ~

semakin bahagia tu yang menonjol tembamnya . hihik .

Jasvinder & Bimaljit . Congratulation !


15hb November 2012




sah sah sah ~ Alhamdulillah jadi bini orang dah member aku sorang ni .

yang ini manja !

para pengapits . termasuk aku jadinya
"selalunya pengapit pengantin ni turn dia tak lama lagi tau "
ini mitos semata mata ! sebut boleh percaya jangan , ahakss .

ada macam family potret tak ? hehe .



selesai sudah majlis mereka berdua . segalanya berjalan dengan lancar . moga berbahagia dan dipermudahkan segala urusan kalian selepas ni . be a good wife Bimal and Pija ! huhu sedih C'=



** lepas ni nak ajak keluar kena minta izin suamilah kan .
tapi tak boleh sangat dah follow kitaorang yang single single ni .
hihihi .


2 comments:

Aing said...

humaiaagaih cantik betol pngntin pompuan, aku belom penah hadir mjlis org hindu.

bila dh tiba masa kau, mungkin masa tu kau senyum sambil pokpokpek cerita bila tibanya mjlis itu :)

n u r e e c h a said...

seri pengantin la katakan ^^