Saturday, October 26

Bergaya Bersama ZALORA

sebagai seorang makhluk yang sangat gemarkan aktiviti ber-shopping, seharusnyalah kalian sama sama ikut serta untuk lebih tahu akan satu online shopping ini iaitu Zalora. tak perlu dicerita banyak, cukup saja kalian tahu yang Zalora adalah antara online shopping yang mampu buat korang semua teruja selain rambang mata melihat koleksi yang pelbagai rupa. bukan saja international brands tapi local brands pun lagi banyak beb. jangan tak caye. jom check it out!



lebih kurang 600 jenama yang merangkumi
pelbagai jenis pakaian, kasut, kosmetik, beg, sukan, dan aksesori.



terus menggodek saja hingga ketemu yang diidam,
lebih kurang 50 000 produk kat sini oke!

banyak lagi sebab kecintaan
korang kena discover jugak ! :D

bagi mereka yang baru saja mendaftar, korang sangat beruntung sebab korang akan automatically dapat baucer yang bernilai RM20. siapalah yang nak bagi RM20 free kan? dan, kalau bertuah lagi nasib korang, macamacam lagi baucer free akan korang dapat tau. yang penting JANGAN LUPA subscribe untuk newsletter Zalora. dari situ, korang akan terima pelbagai lagi offer yang menarik dan mungkin korang akan jadi mereka yang pertama untuk tahu apa stail fesyen terkini. gini ghupanya ;



bila dah godek godek tu, dah jumpa yang berkenan dihati janganlah lupa untuk semak dulu saiz sesuatu produk itu - pakaian dan kasut misalnya.


untuk makluman, saiz EU adalah sama dengan saiz MY (EU=MY)kalau teragak agak, lihat saja pada size chart (orange color). kalau masih was was lagi, boleh call saja nombor yang tertera disebelah itu (yang di-tick).

korang jangan risau jangan gabrah, dorang sangat peramah. dorang akan tolong korang punya. siap boleh gelak gelak lagi tau. hehe.


andai dah berkenan sangat, terus saja klik Add To Bag. tapi! kalau rasa nak-tapi-nanti-nanti-ajelah korang boleh klik Add To Wishlist. later on korang boleh purchase terus :)

setakat ni, ini saja. next post cek habaq kat korang untuk kes pemulangan barang pulak ye. kalau dah ada rasa nak beli tu, boleh singgah terus Zalora. dan ini baucar 15% untuk korang pulak. jangan lupa letak sebelum klik checkout.

ZBAP1Xw


Enjoy ! ;)

No comments: