Saturday, October 12

Bentuk Tiga Segi

'Saya akan setia disisi, bersama-sama walau susah atau senang.'

Ungkapan yang kerap kali muncul dikepalanya. Mengapa harus begini akibatnya? Salahkah dia ingin jatuh cinta. Tidak mampu mengawal kehendak hatinya. Dia hanya mahukan bahagia. Dan dia rasakan, gadis itu adalah yang terbaik untuknya.
- Shah

____________________

'Salahkah aku jika kini aku berada di puncak hidup? Apa saja sanggup aku lakukan. Walaupun aku terpaksa mempermainkan perasaan lelaki yang mampu memberikan aku segalanya, aku sanggup !'
- Nadia

____________________

"Walau siapa pun dia pada masa lalunya, tulus aku mencintainya saat ini. Walaupun perit menerima hakikat kini, dia hanya mahukan kemewahanku."
- Imran

____________________

Aku hanya ingin pastikan sahabatku layak menerima bahagia yang dipilih. Andai benar, gadis itu sungguh-sungguh mencintainya lebih daripada aku mencintai gadis itu.
- Shah
____________________

"Maafkan aku. Aku khilaf. Kerana terlalu mengejar harta dan kemewahan hidup, aku telah mensia-siakan erti kemewahan yang abadi."
- Nadia


No comments: