Wednesday, April 24

kunjung tiba

akhirnya 23 hari menanti sebelum ni disambungkan lagi kepada tempoh 90 hari bekerja. tengok angka je aku  dah rasa awat lama benor nak habis. tapi kalau habis kerja awal pun tak syok. memandangkan kemahuan keperluan aku mulai membuak dan beraneka sejak kebelakangan ini, aku terima dengan hati yang terbuka luasnya.

dan! memandangkan aku dapat tawaran sambung, dengan hati yang kembang lagi mekar dan berbunga, aku nak ajak engko orang ramai ramai pakat bawak saudara mara sahabat handai tak lupa jiran sebelah menyebelah engko orang ke sini.

jangan minta aku belanja pulak. aku sekadar warwarkan jak! =p



buat aku tak sabar, inilah dia gerangannya.

informasi boleh klik FIXI & Lejen Press

cadang aku nak pi minggu pertama dengan minggu terakhir. biar adil pada diri sendiri kononnya. ada jodoh kita jumpa noh! ;)


No comments: