Saturday, May 12

penemuan aku

sekali lagi aku adakan #Bersih dirumah . sebelum ni dalam laci saja yang habis ditunggang-terbalikkan . sampai rosak dah laci tu aku buat . nasib ayah tolong betulkan balik , hihihi . tempat utama kali ini , stor ! tempat buku buku lama yang dah berkurun lamanya tersimpan . akhirnya dengan hasil titik peluh aku , aku berjaya temui artifak artifak lama yang pernah membawa kepada zaman kegemilangan aku dahulu .


tandatangan yang tak seberapa nak ditandatangani
oleh para #retis 1 Ehsan 2005 ='D


pandailah dia melukis kan kann . *ya ya aku tahu ! HAHA =p


see see , pakcik Boboi ni pun turun padang tau .

awww ! =DD

yang ini kelakar . baca saja sendiri . HAHAHA !!

buku Biodata dari 2006 - 2009  

special from Mymie ='D


para #retis di harihari ku ❤ ❤

cilok dari Kerja Kursus adik .
muda mudi kami sekeluarga 


tengok pakcik to , lenanya dia tidur .
penat sangat ke ? tolong tengok je pun --'


* psst ! sweetdreams ^^

No comments: