Sunday, May 27

Aerobicthon, Hari Belia Negara '12

tika aku menaip entry ni , badan aku masih dalam kepenatan yang teramat sangat penatnya . fuhhh ~ mana tidak nya , erobik selama 2jam lebih TANPA HENTI . ya ! aku tak bohong juga tipu , memang 2jam lebih tanpa henti . sekarang kaki dah lenguh lenguh . di tambah lagi lemak di badan yang sudah sekian lama tidak dibakar , makin lemak lah nak berjoget mengalahkan Agnes Monica juga Stacy . wahh ! berangan aku . hahah . lainlah kalau tarian tradisional tu memang aku ni sebaris lah dengan Kak Ani (Noraniza Idris) =p


tak mahu ngarut banyak , aku terjemahkan segala rasa yang di rasa sepanjang di Putrajaya melalui gambar . yeayy !


ini terbuka 18 tahun ke bawah . dalam group .
aku takda dalam kalangan budakbudak ni . tosah carik ! =P

mengharapkan tuah dari nombor plat .
kekeke .

terus ke sesi erobiknya .
tapi kami dah tak larat . second last song , give up !


kerja wajib .
*macam tak biasa pulak ! ahah =D

sesi penyampaian hadiah .
069 (aku) tak menang , siapa suruh tarik diri kann =P

bola dan kami bagai irama tak berlagu kan .

ha haa tengok ni . kitew jumpa orang Jepun tau !
#retis lagi tu . hikk .

oleh sebab kaki capek nak tawaf satu Putrajaya tu ,
jadi , mari pulang !

kepada Kak Natrah , Happy Birthday to you ! enjoy part akak . pinggul diangkat , cha cha chaaa ~ =D part boxing tu pun best ! rasa hebaq pulak main tumbuk-tendang-siku nih . nasib tak kena orang depan tu , muehehe .


** tak dapat beli sport shoe baru T_T

2 comments:

Raihana said...

wah bes nye g hari belia.tengok kpop tak?

n u r e e c h a said...

K-Pop kata Pija malam Sabtu tu .
dia tengoklah sb dah ad kat sana awal .
kitew tak tengok pung . hekk .