Sunday, March 25

hari Minggu ku

sedang menghadap laptop sambil pekena Mentor 6 dan Saffiya didepan . tak dilupa juga , wafer yang disisi kini . kriuk kriuk ~ rangup , manis dan sedapp !


oke , letak tepi semuanya . dari tadi aku makan , makan dan makan . tapi badan tetap maintain . ecehh . bila orang tanya , ha ini kelakar . kejap ada tanya kenapa makin kecik 'tanak guna K lagi sato, ngehehe' , kejap kata dah berisi . oke , kembang kejapp ! hikhokk o^^o dulu cikgu Fara pulak kata saiz aku dari dulu sama je . ini .. memang betul lah . hehe . bagi aku takpalah . kata ibu , aku sehad je dah cukup . ito lagi penting . kan kan kann .


masuk 2 minggu dah aku sibuk melayani karenah anak kecil dirumah . sebelum ni seorang je . tapi sekarang dua orang sudah . sungguh aku tak menang tangan ntok yang sato ini . kuat makan dan minum . sehad budaknya ! tapi sayang , dia kuat menangis --' aku .. aku .. tahulah . aku agak kurang senang dengan nyanyian yang dia lontarkan . bingit , nyaring dan lantang . aku membebel bebel tak sudah . tetiba ! jeng jeng jeng .. ibu kata , aku dulu pun lebih kurang je . ibu makan pun sambil dukung aku ha . sungguh aku tak percaya . hahahahahaha =P


"ibu maaf . dah susahkan ibu" sobsobb T.T


Fitri & Rissya .


seperti biasa setiap hari minggu aku akan gunakan masa ntok rileks . mungkin dengan bershopping seperti tadi dapat membantu sedikit menghilangkan rasa penat yang masih belum mahu lepas . hihaha . tunggu gaji lagi sebab tak sabar ntok Ahad depan , seterusnya dan seterusnya . tetiba rasa nak sambung makan kacang rebus pulak laa . ambil dulu di dapur noh .


# suka lagu iklan KFC Family Feast . Malaysia Balik Makan =D

No comments: