Monday, March 5

101 Hair Care

seronok kena ceramah di 101 Hair Care harini . macam nak lagi je rasanya . kalau bukan sebab teman baikku ajak menemaninya memang sampai bebila aku lagak sihat je mahkota kesayangan ku yang satu ini . hoho .

melihat dari dekat kaedah yang digunakan untuk mengenalpasti keadaan rambut sememangnya awesome ! kelemumur yang biasa aku tengok macam serbuk putih je rupanya bukan sama sekali . teruja pulak melihat gambar kepala kartun yang sangat cumel dimata ku . kihkihkih . mengenali juga apa ito Demodex . mahu tak pitam kalian tengok spesis ini ! ==' 

dan aku nak tempek gambar gila (Siti kata aku gila , ngahah) . tengok tidak , terpulang . aku hanya ingin berkongsi keterujaan aku ambil gambar gila =D

model kita harini , Cik Siti .
say Helo puhliss kak !

Salon . 
bertambah teruja ! kehkeh .

ini salah satu gambar gila .
Siti tak sedar aku ambik gambar dia , shhttt !

penat ambik gambar gila , cermin besar sangat ! =p
take a break with this herbal tea . I guess .

tak cukup ! nak Coolblog jugak =D
Blue Coral untuk harini .

bagi yang berminat (promot promot ! benda baik harus promot !) first trial hanya RM29 (AFT only - dengan baucer) . tadi Miss Lemon syorkan untuk sekali buat AFT + SR (kalau aku tak silap) = RM98 . sekali dapat shampoo and conditionernya sekali . ingat ! hanya pelanggan pertama kali mencuba dapat harga diskaun . next treatment , tambah duit . perlukan maklumat lanjut ? sila kunjungi Pusat 101 Hair Care berhampiran dengan anda C= cuba la jangan tengok je . hehe .


# turn aku tunggu duit datang dari langit ,
dahulukan kalian dulu noh . muehehe =p

No comments: