Tuesday, July 10

adegan ber-irama

seperti yang sedia maklum , senamrobik serentak 1Murid 1Sukan 1Malaysia telah berlangsung harini di setiap sekolah di seluruh Malaysia . pelajar sekolah punya program aku pun nak join jugak ? biar selalu dekat dengan sekolah lah kononnya . ahaksss . asalnya pengendali harini , Cik Shafieza yang mengundang saya untuk menemaninya membuat aerobic di sekolah lama kami berdua . time tu aku agak eksaited sebab dapat tunjuk muka yang cukup tebal ni tika berjumpa dengan cikgu nanti =p tapi tak berkesempatan , bertukarlah kami ke Sekolah Menengah Kebangsaan Raja Abdullah .


"Alaa . dah habis dah ? nak lagi kak .."

hahaha , adik tak tahu ke . akak ni pung nak ber-aerobic lagi tau ! mula mula bukan main menggigil kaki ni . sekarang tak mahu berhenti pulak dia =D

scene 2 : ecehh !

Puan Farainaz kan , dia kan , dia kan kan kan , dia belanja kami makan di Secret Recipe taww (gaya gedikss) . ber-chit chat lama kami sambil menikmati hidangan yang cukup menyelerakan di depan mata . namun maaf , tiada gambar untuk ku tepek disini . menikmati setiap butir makanan la kata kan . cuma yang aku tak sangka tadi , aku ter-perasan Siti pakai baju yang sama warna dengan aku . kwang kwang kwang ~

"Jangan Syaza pun pakai baju warna purple sudah !"

tibatiba aku terdengar Siti tergelak ketika aku sedang bertuit muit . saat aku berpaling ,"HAHAHA !" bukan setakat kaler purple tapi spesis purple yang memang sebijik okayyy ! =D

see ? haha .
siap dapat crown haa !

scene 3 :

kita mungkin berlainan fikiran
tapi yang sama kita punya impian .
kita mungkin berlainan citarasa
tapi kita punya bulan lahir yang sama .

buat cik Syaza a.k.a cik SAM kita ,

Selamat Ulang Tahun ke 2-0 20 !
and
All The Best untuk Exam awak tu .

selamat menikmati kek juga cadbury anda

* * * * *

saya juga mahukan gambar aerobic kita harini . kalau baca ini para SMKRA , sila tegur ya !

S e k i a n . T a m a t

2 comments:

Felly Sophia said...

Saya pernah senam aerobik berlatarbelakangkan lagu Nobody-Wonder Girls. Lol.

n u r e e c h a said...

letak saja lagu apa pun ,
sekali kaki dah bergoyang ,
dia tak mahu berhenti =D