Friday, February 1

caturan buat aku

1 haribulan Februari.

akhirnya aku berjaya lolos dari tirai duka. mungkin tidak sepenuhnya. masih ada sisa. tapi tetap buat aku rasa merdeka. dari memikirkan duka, lebih baik cipta bahagia. ye dak? dan sekarang aku bahagia. bahagia kerna dapat menyumbang sesuatu buat keluarga. terutamanya. walaupun tidak sebesar mana. ia tetap buat aku rasa bahagia.

aku anggap duka dulu sebagai pembuka bahagia aku sekarang ini. dan akan aku berikan yang terbaik.

" I smile because I have learnt to appreciate life,
I smile because I know no matter what
Allah will give me the strength and courage
to live my life, even with all its imperfections,
I smile because He has blessed me with all that I have : ) "

perjalanan masih jauh. moga kau terus teguh.

2 comments:

Raihana said...

Semoga sukses dalam apa jua yang nury lakukan. =)
Me always prays for your best dear!

n u r e e c h a said...

banyakbanyak terima kasih sayang =*