Wednesday, April 11

aku dan rasa



aku sangatlah tak tahu mahu diisi apa disini . apa saja yang aku terpikir kan ku cepatcepat taip . sebab aku akan lupa kalau ada hal lain muncul . sedang syoksyok menaip boleh pulak pemikir aku blank . aku pun tanya pada diri sendiri , nak cerita pasal apa sebenarnya ni . hahaha . mamai benar aku sekarang --' impak kerjaya sekarang mungkin . ecehh .
 
hari cuti ni , santai sikit lah ntok aku . sebab Fitri tak datang . maknya cuti . jyeahh ! dapatlah jugak buat apa yang perlu kat laptop ni . tapi masih tak boleh hilang dari pandangan mata si Esya to . sekelip mata dia dah boleh berdiri depan pintu . naik tangga lah . haa . mahu tak kecut aku tengok kalau ditinggal kejap .


bila lamalama dengan budakbudak , mulalah hasrat memuting beliung dalam hati nak berjimba lah sekaligus shoping jugak . mengidam itu ini lagi . eyy ini asalkan dapat keluar dari rumah dan kakiku bisa berjalan sepuasnya , aku lega lah nanti . hilang segala rasa tak mahu ! muehehe .




selamat bercuti you ols !
   hargailah mereka yang disisi kini 

2 comments:

Raihana said...

i pun cuti ni kena jage due baby.jadi babysitter kat rumah tu.penat uu..kalu biar kan.mule lah panjat sini sana pastu jatuh menagis.=='

n u r e e c h a said...

anak buah kan ? hehe .
nama pun budak kecik kann .
semua mahu cuba . kita pun macam to dulu . keke .